Kao što sam napomenuo, ja sam pozvan na snimanje zvuka dok oni testiraju karavelu.
Protokol kaže da je i preko sat vremena u jednom položaju.
Došao sam oko 13 sati i penjala se iz 6. u 7. položaj.
To je sve značilo da imam vremena kao u priči, dok se počne spuštati prema dolje i onda prema dogovoru će mi
pustiti sve tranzicije.
Pa kada sam već imao toliko vremena, malo sam pronjuškao okolo...
Naravno, baš to i nisam previše smio, pa sam to odradio onako - sa stilom...
Kennedy blizu (što je ostalo od njega
)
Pogled na tužnu kompoziciju
Onda sam malo išao bliže "akciji"
Pa još bliže...
Glavni stručnjak za EMD motore mi je rekao, da su izmjerili na 1m od nje u 8. položaju 116dB!
Ja se nisam usudio prići bliže od nekih 2-3m, jer je količina protoka zraka oko nje bila nevjerojatna
Na toj udaljenosti je moj SPL metar pokazivao okruglih 110dB, što je značilo da je čovjek definitivno rekao istinu...
Koliki je "nered"
oko sebe stvarala, najbolje pokazuje ova fotka
Obratite pažnju na srednji dio krova, koji strši prema gore u zraku na par mjesta.
To je sve inače ravno i čvrsto, ali od tlaka svakih 20-ak cm metalnog krova koji nije pod vijkom, naprosto skače kao salveta na vjetru gore-dolje!
I tako, oko 18.30, konačno je počelo spuštanje položaja.
Ja sam bio u čudu da oprema radi jer je sve bilo vani na -5 cijelo vrijeme.
Ja sam se smrzao kao ....
Sve je lijepo išlo prema dolje, došla je na ler, malo je čovjek "pendlao" gore dolje i onda ju ugasio.
Ja sam to sve snimao i uživao, sve što to još nije bilo ono po dogovoru.
I onda
Dođe čovjek zadužen za ispitivanje i kaže da je došao vlasnik i zabranio snimanje lokomotive.
Svima iz pogona bilo je žao, svi su bili
, ali loksa nije više smjela biti ponovo startana.
I tako sam opet izvisio...
Znači Imam samo položaje od 6 prema gore i sve prema dolje, sa lerom...
Što je zapravo - ništa - jer se svaki snimak jako razlikuje pa se ne mogu više njih sklopiti u set.
I eto me na početku...
KRAJ