Ne znam da li postoji zasebna tema za ovakvu problematiku pa ću ovdje postaviti pitanje.
Iako se ne razumijem pretjerano u struju niti sam u H0 mjerilu (i manja) primjetio sam da elektromotori zauzimaju veliki prostor unutar kućišta modela i kod nekih modela i iz prerada koje rade neki članovi foruma mogu zaključiti da su proizvođači to nespretno izveli.
I kod starih i kod novih modela vidim da su elektromotori istih veličina skupa sa prijenosima koji se ugrađuju.
Kod ovog modela elektromotor skupa sa zamašnjacima i kardanima zauzima dosta prostora. To je veliki minus ukoliko proizvođač ili vlasnik odluče ozvučiti, osvijetliti i k tome digitalizirati model.
S time da se motor grije (i u današnjici dosta kvare) i kardani pomiču pa i to treba uzeti u obzir.
Mislim da uz današnje dekodere, kvalitetne mikromotore i pužni prijenos može se postići glatka vožnja bez ugradnje zamašnjaka.
Kod Z (1:220) i T (1:440) mjerila to su (više manje) postigli. Obratite pozornost na kretanje vlaka.
Ne razumijem zaštu u većim mjerilima (H0, H0e...) ne ugrade iste takve motore u svako postolje sa osovinama?
Primjer mikromotora:
LGB je ima(o) jedan model koji je pogonio 4 osovine putem kardana i to se pokazalo dosta neuspješnim jer tada se to radilo u Kini, a problem se je nakraju rješio sa 2 elektromotora.
To je moje razmišljanje.
Moja pitanja su da li ste razmišljali da ugradite jedan ili više takvih motora u svoje modele?
e da ti objasnim neke stvari u vezu sa ovakvom tehnikom;
Pojedinačni modeli jesu sa dva motora i više,recimo koje ja znam su
Bemo,Roco ,Piko stariji modeli(DDR)
-to jese bolje ali ti je odma vezano da su i ti modeli skuplji jer motori koštaju
-onda je tu problem samog dekodera,nije dobro da jedan dekoder ima dva motora (propterečenje,nikad nisu motori baš sasvim isti u okretajima i u potrošnji,treba dva dekodera
-potrošnja struje je duplo veča
-održavanje motora i samog sklopa se duplicira
-u principu ne pridobiš na vučnoj snagi skoro ništa,vezano na težinu modela-proklizavanje
ona prva slika je iz doba sedamdesetih koju si satvio na početku,tada je bila tehnika zubčanika i kardana jako još glomazna,toga više nema.U današnje vreme je to jedanput manje napravljeno,ili čak i dvaput manje. Sad su i modori manji ali snažniji i kvalitetniji (ne svi)odvisi od proizvađača
Kato je napravio takva postolja da su ti mali motori ugrađeni ali kako se obnese kroz neki čas ,to neznam jer ga nisam testirao.
tu imam jedan dekoder,za dva motora jer sam tražio motore i testirao da dvojica rade isto i da nema više nego 2x 200 miliampera potrošnje,sad nema gumice na kotačima
Kato je napravio takva postolja da su ti mali motori ugrađeni ali kako se obnese kroz neki čas ,to neznam jer ga nisam testirao. LP Sini
o ovim pogonima smo malko izvještavali u ovoj temi prije cca dvije i pol godine Kato - Novi sustav pogona za H0 modele pa tko se želi podsjetiti nek klikne na gornji link ...
_________________ Ne možete unaprijed znati koju stranu kruha treba namazati. (Murphyjev zakon)
Kato je napravio takva postolja da su ti mali motori ugrađeni ali kako se obnese kroz neki čas ,to neznam jer ga nisam testirao. LP Sini
o ovim pogonima smo malko izvještavali u ovoj temi prije cca dvije i pol godine Kato - Novi sustav pogona za H0 modele pa tko se želi podsjetiti nek klikne na gornji link ...
Hvala Felix,baš sam to tražio pa nikako da se setim de sam vidio
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum