Idemo dalje...
Poklopilo se da su dimenzije dekodera unutar dimenzija upuštenja na lijevoj strani šasije.
Obostrano ljepljiva traka služi kao fiksator i izolator.
Obzirom da nije bilo pretjerane gužve, (a u N-u smo !?!
), koristio sam normalan otpornik,
ali samo jedan. Koristio sam trik sa činjenicom da je uvijek samo jedna LEDica u pogonu.
Sve pospajano i montirano izgleda ovako
Nakon što se montira kučište, prije samog gornjeg poklopca
Sve sklopljeno, sa pogledom odozdola na rezervoar sa zvučnikom
Sada je bilo spremno sve za probne vožnje sa podešavanjima.
Bitno je za reći da je ova ugradnja napravljena dosta prije kekine karavele,
tako da sam tu prvi puta koristio algoritam za notching.
To je meni bila velika prekretnica u zvuku, jer je prvi puta omogućavala realan zvuk kakav
ima prava lokomotiva, zajedno sa sinhronizacijom kretnje.
Tada je jedino to imao Tsunami, ali mislim bez poluautomatskog načina, i ESU, ali samo
po brzini.
Naravno, niti jedan od njih nije mogao imati i različite sound fileove, i različito upravljanje, i... još svašta.
Moguća su 3 načina rada:
Automatski - po brzini
Poluautomatski - dignete na recimo N3 pa krenete, ona sve prati, kada se zaustavite,
opet ste na N3, koje morate spustiti na IDLE
Ručno - može stajati a da je dignete do N8 pa opet spustite na IDLE
Ovdje su sound fileovi bili puno lakši zadatak, jer SD45 ima na netu u izobilju.
Samim time, svi zvukovi motora/truba/kompresora... su potpuno točni.
Zapravo, sve rečeno u 2063-007 temi vrijedi i ovdje, jer su isti dekoderi, samo
mrvicu različiti programi po kojem rade.
Zato i nisam išao u veliku širinu opisa svakog dijela, jer su koncepcijski jako
slične lokomotive - ugradnje.
Ako netko treba neko dodatno pojašnjenje vezano uz dekoder/vožnju/zvukove/sinhronizaciju...
neka pogleda u temu o 2063-007. Vrlo vjerojatno je tamo opisano sve ono što je ovdje ispušteno
Imam jedan video zapis, pa ćemo je pokazati i kako vozi