Post a reply

Mundbachbrücke - Cisalpino

11 Oct 2012, 15:14

...ružno pače...kad odraste biti će labud ;)...nakon sati i sati šmirglanja s finim brusnim papirom...

Image

Image

Re: Mundbachbrücke - Cisalpino

11 Oct 2012, 15:41

cisalpino wrote:Thalis, diorama je 80% gotova, neke slike modela već su slikane na Mundbachbrücke diorami! Nažalost znam samo jednu dimenziju i to dužinu mosta od 66m, na temelju tog podataka i slika s putničkim vagonima na mostu, te omjera ponuđenog nacrtam nacrt. Dobar dio radnog staža radio sam kao projektant, pa mi nije problem nacrtati nacrt, za most i stolicu u kojoj isti "sjedi".

Znam da su neki modeli fotkani na toj diorami i da je praktički u završnoj fazi... ali me je zanimalo ako radiš takav most (koji postoji) trebao bi imati dosta podataka ili dobro oko, biti će dobro oko 8-)

Re: Mundbachbrücke - Cisalpino

11 Oct 2012, 17:05

cisalpino wrote:@piccolo...kao što sam naveo u osnovnom postu, kameni most s četiri luka sagrađen je 1913.godine kao jednokolosječni, 1981.godine prilikom izgradnje drugog kolosijeka na dionici između Brig-a i Lalden-a izgrađen je armirano-betonski lučni most, isti je "zaljepljen" uz kameni! cijela dionica od Brig-a pa do Frutigen-a obiluje zanimljivim interpolacijama i preklapanjima starih i novih građevina:WR
@ OK H0...onda moram požuriti s današnjim desertom :BULBAR


...vidji mene budale. Ja se oslonio samo na zadnja dva tri posta. Prvi tek nakon napomene vidio. Sorry sto sam ti dao posla :oops:

Mundbachbrücke - Cisalpino

14 Oct 2012, 13:21

...izgravirani kameni blokovi, mostovi spojeni jedan uz drugog - zaljepljeni ljepilom za beton, te impregnirani sredstvom za gips...

Image

Image

Image

Mundbachbrücke - Cisalpino

17 Oct 2012, 16:24

...u svim svojim bojama...
Image
Image
Image
Image

Re: Mundbachbrücke - Cisalpino

17 Oct 2012, 19:17

Milina cis, milina. A ja ti nebi bil ja da nemam opet neko pitanje. Stengice na ovom velikom luku. Cemu one sluze? Mislim nagib, uspon luka i je tako velik pa da trebaju stengice. Ukrasni detalj ? Sumnjam. Laksi pristup kad se nesto pregledava, servisira ? I onda jos bez rukohvata.... :think:

Mundbachbrücke - Cisalpino

17 Oct 2012, 21:34

to su servisne stepenice, vode do otvora u konstrukciji armirano-betonskog mosta, inače ovakvi mostovi su šuplji, lakši su, te u sebi imaju energetske vodove ili mehanizme za prednaprezanje lukova (podizajne lukova) koje treba servisirati tokom vremena...

Re: Mundbachbrücke - Cisalpino

17 Oct 2012, 21:37

cisalpino wrote:to su servisne stepenice, vode do otvora u konstrukciji armirano-betonskog mosta, inače ovakvi mostovi su šuplji, lakši su, te u sebi imaju energetske vodove ili mehanizme za prednaprezanje lukova (podizajne lukova) koje treba servisirati tokom vremena...


zadovoljan odgovorom. znaci , ipak servis.

Re: Mundbachbrücke - Cisalpino

18 Oct 2012, 21:20

piccolo wrote:
cisalpino wrote:to su servisne stepenice, vode do otvora u konstrukciji armirano-betonskog mosta, inače ovakvi mostovi su šuplji, lakši su, te u sebi imaju energetske vodove ili mehanizme za prednaprezanje lukova (podizajne lukova) koje treba servisirati tokom vremena...


zadovoljan odgovorom. znaci , ipak servis.

Ja još uvijek u uvjerenju da nema pomicanja kod betona .
Kad se izbetonira gotovo i traje 10-20 ili 100 god pa se ruši i opet izpočetka :think:

Re: Mundbachbrücke - Cisalpino

18 Oct 2012, 21:32

Kod malo dubljeg razmisljanja moram te podrzati. Pogledajmo najobicniji betonski stup za ograde. I najmanji promasaj u dimenzioniranju armature stup puca kod velike vanjske temperature. Tako napuknut uzima u sebe vlagu koja zimi pospjesuje propadanje. S druge strane, preslaba armatura konstrukcija nije sto bi trebala biti. Popravak mostova na zagrebackim zaobilaznicama dokaz je te tvrdnje...
Ali da ostavimo mi sva nagadjanja sta, kako i zasto, model mosta kojeg je cis napravio je savrsen.
Post a reply