It is currently 22 Nov 2024, 00:47

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 376 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Next
  Previous topic | Next topic 
Author Message
PostPosted: 11 Oct 2012, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 14 Aug 2012, 06:35
Posts: 1781
Location: Delnice
...ružno pače...kad odraste biti će labud ;)...nakon sati i sati šmirglanja s finim brusnim papirom...

Image

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Oct 2012, 15:41 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:21
Posts: 5235
Location: Zagreb
cisalpino wrote:
Thalis, diorama je 80% gotova, neke slike modela već su slikane na Mundbachbrücke diorami! Nažalost znam samo jednu dimenziju i to dužinu mosta od 66m, na temelju tog podataka i slika s putničkim vagonima na mostu, te omjera ponuđenog nacrtam nacrt. Dobar dio radnog staža radio sam kao projektant, pa mi nije problem nacrtati nacrt, za most i stolicu u kojoj isti "sjedi".

Znam da su neki modeli fotkani na toj diorami i da je praktički u završnoj fazi... ali me je zanimalo ako radiš takav most (koji postoji) trebao bi imati dosta podataka ili dobro oko, biti će dobro oko 8-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Oct 2012, 17:05 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
cisalpino wrote:
@piccolo...kao što sam naveo u osnovnom postu, kameni most s četiri luka sagrađen je 1913.godine kao jednokolosječni, 1981.godine prilikom izgradnje drugog kolosijeka na dionici između Brig-a i Lalden-a izgrađen je armirano-betonski lučni most, isti je "zaljepljen" uz kameni! cijela dionica od Brig-a pa do Frutigen-a obiluje zanimljivim interpolacijama i preklapanjima starih i novih građevina:WR
@ OK H0...onda moram požuriti s današnjim desertom :BULBAR


...vidji mene budale. Ja se oslonio samo na zadnja dva tri posta. Prvi tek nakon napomene vidio. Sorry sto sam ti dao posla :oops:

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Oct 2012, 13:21 
Offline
User avatar

Joined: 14 Aug 2012, 06:35
Posts: 1781
Location: Delnice
...izgravirani kameni blokovi, mostovi spojeni jedan uz drugog - zaljepljeni ljepilom za beton, te impregnirani sredstvom za gips...

Image

Image

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Oct 2012, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 14 Aug 2012, 06:35
Posts: 1781
Location: Delnice
...u svim svojim bojama...
Image
Image
Image
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Oct 2012, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
Milina cis, milina. A ja ti nebi bil ja da nemam opet neko pitanje. Stengice na ovom velikom luku. Cemu one sluze? Mislim nagib, uspon luka i je tako velik pa da trebaju stengice. Ukrasni detalj ? Sumnjam. Laksi pristup kad se nesto pregledava, servisira ? I onda jos bez rukohvata.... :think:

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Oct 2012, 21:34 
Offline
User avatar

Joined: 14 Aug 2012, 06:35
Posts: 1781
Location: Delnice
to su servisne stepenice, vode do otvora u konstrukciji armirano-betonskog mosta, inače ovakvi mostovi su šuplji, lakši su, te u sebi imaju energetske vodove ili mehanizme za prednaprezanje lukova (podizajne lukova) koje treba servisirati tokom vremena...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Oct 2012, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
cisalpino wrote:
to su servisne stepenice, vode do otvora u konstrukciji armirano-betonskog mosta, inače ovakvi mostovi su šuplji, lakši su, te u sebi imaju energetske vodove ili mehanizme za prednaprezanje lukova (podizajne lukova) koje treba servisirati tokom vremena...


zadovoljan odgovorom. znaci , ipak servis.

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Oct 2012, 21:20 
Offline

Joined: 15 Apr 2012, 11:37
Posts: 242
Location: Ogulin
piccolo wrote:
cisalpino wrote:
to su servisne stepenice, vode do otvora u konstrukciji armirano-betonskog mosta, inače ovakvi mostovi su šuplji, lakši su, te u sebi imaju energetske vodove ili mehanizme za prednaprezanje lukova (podizajne lukova) koje treba servisirati tokom vremena...


zadovoljan odgovorom. znaci , ipak servis.

Ja još uvijek u uvjerenju da nema pomicanja kod betona .
Kad se izbetonira gotovo i traje 10-20 ili 100 god pa se ruši i opet izpočetka :think:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Oct 2012, 21:32 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
Kod malo dubljeg razmisljanja moram te podrzati. Pogledajmo najobicniji betonski stup za ograde. I najmanji promasaj u dimenzioniranju armature stup puca kod velike vanjske temperature. Tako napuknut uzima u sebe vlagu koja zimi pospjesuje propadanje. S druge strane, preslaba armatura konstrukcija nije sto bi trebala biti. Popravak mostova na zagrebackim zaobilaznicama dokaz je te tvrdnje...
Ali da ostavimo mi sva nagadjanja sta, kako i zasto, model mosta kojeg je cis napravio je savrsen.

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 376 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .