Koliko znam, prodavač ne može nikako sam naplatiti transakciju, tako da si tu bez brige.
Isto tako, vrlo- vrlo rijetki šalju prije nego što se plati.
Meni se to od 2002. desilo samo 2 puta.
Dakle, i to je malo vjerojatno.
Transakciju je moguće otkazati, ali uz razlog.
Dobro promisli za neki dobar, kao recimo stavio si znamenku više.
Obavezno kreni komunicirati preko ebay sučelja - nikako direktno, tako da imaš službeni trag svake poruke,
jer će te oni tražiti proslijeđenje svih poruka.
Znači, prvo se javiš prodavaču da si pogriješio - čim prije.
On može odmah prihvatiti ili ne.
Ako ne prihvati, zamoli ga da proda prvoj licitaciji ispod tebe, a ti mu ponudi da ćeš platiti razliku
od svoje licitacije do te + troškove u razlici ebay naknade koju će mu naplatiti (nešto sitno).
Na taj način on ne gubi ništa, a ti si se izvukao van relativno jeftino.
Ako ni to ne prihvati, onda će vjerojatno (recimo na ebay.com) pokrenuti "unpaid case".
Tada se moraš javiti ebayu i objasniti zašto nisi platio.
Onda se u svom mailu osvrneš na nekooperativnost prodavača.
Ako tada prodavač i dalje inzistira na vašoj transakciji, ebay će te tražiti sve mailove koje ste
izmjenili i ti to proslijediš.
"unpaid case" će prijeći u "resolution center" i dalje te sistem vodi.
Ako ništa ne uspiješ, postoji još jedna solucija.
Ako imaš "feedback score" 100% i preko 50 transakcija, tolerirati će ti jednu neplaćenu transakciju.
Dakle, tada vodiš slučaj prema neplaćanju i dobivanju negativne ocjene, koju opet možeš
iskomentirati kada ju dobiješ, da drugi prodavači vide zašto si ju dobio.
U početku se feedback vodio preko svega, a sada samo u zadnjoj godini, koliko znam.
Obzirom da smo na kraju same godine, brzo ćeš resetirati brojač na ponovo 100%, sa prvom
slijedećom pozitivnom transakcijom...
Mislim da su ti to sve opcije, neka me dopuni netko ako sam što propustio.
Nadam se da sam ti pomogao.
Dakle, logiraj se u svoj ebay account i kreni od
OVDJE