It is currently 03 Dec 2024, 19:26

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
  Previous topic | Next topic 
Author Message
PostPosted: 07 May 2012, 08:34 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DB Kof 333

Već za vrijeme druge epohe i uprave DRG postojale su diesel manevarske lokomotive tipa Kof I (39ks/28,7 Kw) i
Kof II (149ks/ 110 Kw) koje su bile raspoređene na malim ili srednje velikim željezničkim postajama.
Nakon WW II dolaskom novih i većih vagona povećao se i teret tako da su ova dva tipa manevarki kasirane.
Krajem 1950-tih uprava DB daje proizvesti snažnije manevarke,a radi se o Kof III (250Ks/184Kw).

Image

Iz ove serije manevarki proizlazi čitav niz podserija od 331,332,333-335 koje se osim vizualnog izgleda
sve redom razlikuju s motorima i prijenosom. Da bi srezala troškove osoblja uprava DB eksperimentira
uvođenjem radio navođenja u ovaj tip manevarki,ali i druge tipove jer su inače dva čovjeka morala raditi
na svakom stroju. Kof manevarke tipa 331 i 332 su kasirane sredinom 1990-tih godina,a 333 i 335
još su uvijek aktivne neke sa radio navođenjem,a neke sa posadom.

- Proizvođač: Gmeinder,Jung,Windhoff,Orenstein & Koppel
- Godina proizvodnje: 1959-1965
- Raspored osovina: B
- Dužina preko odbojnika: 7830 mm
- Radna težina: 22 t
- Max brzina: 45 km/h


Model Roco:

Image

Model je lijepo dizajniran,motor pri vožnji nije bučan,a cijeli model je napravljen od metalne legure.
Minus u cijeloj toj priči je što model ima samo imitaciju svjetala i što nema predviđeno na bandažama za umetanje gumica.
Ukupna ocijena ovog Roco modela je 4!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 May 2012, 09:19 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:47
Posts: 553
Budući da ima samo 2 osovine, primjenom gumice(ca) kontakt sa prugom bi bio preslab, pogotovo bi problema bilo na skretnicama! Eventualno bi se ugradnjom (ružnih) klizača to riješilo.... :snooty:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 May 2012, 09:24 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
Bar na jednoj i to širine vlasi kose samo da ne proklizuje kad joj zakačiš 5 vagončića :(


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 May 2012, 09:31 
Offline
User avatar

Joined: 13 Apr 2012, 16:18
Posts: 728
Location: Sveta Nedelja
Damir wrote:
Bar na jednoj i to širine vlasi kose samo da ne proklizuje kad joj zakačiš 5 vagončića :(


A sad bi i ti svašta :whistle:
Nabavi jednu pa ćeš vidjeti da neću imati problema s njom :greetings-wavegreen:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 May 2012, 09:01 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DRG WR 200 B 14 - DR V 20 -DB 270

Ova lokomotiva za manevriranje proizvedena je kasnih 1930 tih godina za potrebe DRG uprave.
Pojašnjenje oznaka: W wehrmachtslokomotive R regelspur, sa 200 Ks B raspored kotača i 14 tona.

Image

Ukupno ih je proizvedeno 129 komada,a poslije WW II preostalo ih je samo 23 komada. 4 komada pod upravom DR oznake DR V 20,a
sve ostale pod upravom DB gdje dobivaju oznaku DB 270 te su nastavile svojim radom
sve do 1979 godine kada su otpisane.

Image

- Godina proizvodnje: 1939
- Proizvođač: BMAG,Deutz i Gmeinder
- Dužina preko odbojnika: 8 000 mm
- Radna težina: 26-27 t
- Max brzina: 55 km/h


Model Lima:

Image

Model je vlasništvo DPŽ-a " Štacion" kod mene je na čuvanju tako da mi je zadatak i voditi brigu o njemu.
Iz prve ruke kao plus za ovaj model bi dao za veoma tihi rad motora,a sve ostalo je minus: dizajn preigračkast,jeftin materijal (plastika) itd.
Pošto je to ipak Lima,a ne Roco ili netko drugi od vodećih proizvođača ocjena će ipak biti veoma zadovoljavajuća 3!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 May 2012, 07:52 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DB V60

Početkom 1950-tih godina Njemačke savezne željeznice DB počinju razvijati ideju o proizvodnji diesel lokomotiva
tipa V60 zbog tada nedostatka el.lokomotiva za manevriranje.1956 god. izlazi prva serija od 275 lokomotiva iz pogona
Krupp-Maffei,MAK,Henschel koje su imale Maybach GTO6 motor i mjenjač sa 3 stupnja prijenosa.

Image

Tjekom godina izgradnje uključile su i druge tvrtke u proizvodnju pa ovaj tip lokomotive ima
i šaroliku lepezu motora drugih marki kao npr. Deutz,Daimler-Benz,a i 2 stupanjske prijenose.
Tako da su se kasnije ove lokomotive drugačije i klasificirale kao DB 360,363,365.
Kroz godine djelovanja ovih lokomotiva one su se stalno usavršavale što se tiče mehanike i prijenosa,a 1980-tih god
radi smanjenja osoblja podvrgnute su i radio navođenju. Tako biva sve do 2003 god kada je radio navođenje ukinuto.
Mnoge lokomotive ovoga tipa su završile i u zemljama kao što su: Alžir,Belgija,Jugoslavija,Grčka,Turska i Izrael
gdije su mnoge od njih još u aktivnoj službi.
Lokomotiva DB V 60 150 bila je smještena u muzeju željeznice i transporta u Nurnbergu gdije je izgorijela
17.10.2005 u velikom požaru sa još osamnaest lokomotiva raznih tipova.

- Proizvođač: MAK (382)-Henschel (252)-Krauss-Maffei (151)-Jung (51)-MF Eshlingen (36)-Kloeckner-Deutz (27)-Gmeinder (3)
- Godina proizvodnje: 1956-1964
- Raspored osovina: C
- Dužina preko odbojnika: 10 450 mm
- Radna težina Od 48,3-53,0 t
- Max brzina: 60 km/h

Model Roco:

Image

Izuzetno lijep i kvalitetno izrađen model koji se odlikuje mnogim sitnim detaljima i tihim radom motora.
Za ovaj model Roco dobiva čistu 5-ticu!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Sep 2012, 02:33 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
Obzirom da sam sada i ja vlasnik jedne takove lokomotive moram se malo nadovezati na sinovo izlaganje. Jedino sto bi ja Roco-u dao cistu desetku za taj model. Uistinu je napravljena perfektno. Uz lokomotivu se dobiva dosta i rezervnih djelova ponajvise rukohvata. A i ta loksa ima svoju web stranicu sa svemogucim podatcima

Die V 60 der DB

nadam se samo da ponavljam vec nesto receno

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Sep 2012, 06:37 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
USKORO-VEOMA USKORO ako Bog da nastavljam recenzije tip-model!
Odavno nisam ništa smjestio u svoju kolekciju paaa...bilo bi vrijeme,kaj ne :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Sep 2012, 07:46 
Offline
User avatar

Joined: 17 Apr 2012, 13:09
Posts: 4792
Bolje da si ti to rekao - nego mi... :whistle:

Stvarno je to falilo.
Meni je to onako, krasno štivo za opuštanje... :DREAMY


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Mar 2013, 15:17 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DB VT 95,9

Nama poznatiji kao Šinobus,a u Njemačkoj Uerdinger motorni vlak.
Konkretno, VT 95 (kasnije klasa 795 ) i VT 98 (kasnije 798 serija ) je prevozio putnike u međumjesnom prometu.
Proizvodio se u dva navrata između 1950 i 1958.godine pri čemu je izgrađeno čak 3306 komada ovih vozila.
Prvi šinobusi se razlikuju od ovih kasnije po tome što imaju iznad strojovođe dva okna kao panoramski krov i
nemaju treće svijetlo,a i po pogonskim motorima.
Ovih vozila Njemci se rado sjećaju kao jednu vrstu simpatičnih autobusa na pruzi samo sa više vibracija i buke od onih na kotačima. ;)
U Njemačkoj pod upravom DB su službeno umirovljeni od 1983-2000.godine,ali još ih koriste neke privatne tvrtke.
Mnogo jedinica DB VT 95 se nalazi po mnogim Njemačkim muzejima koje su i dalje aktivne u smislu
vožnje povijesnih vlakova.

Veoma je bitno napomenuti da su bile isporučivane i slijedećim zemljama:
Jugoslavija,Austrija,Luxemburg,Španjolska,Velika Britanija,Turska,Portugal,Nizozemska,Urugvaj i Mexico.

-Proizvođač:Waggonfabrik Uerdingenu,Rathgeber,Orion,Lüttgens,Donauwörth,MAN
-Konfiguracija: A1
-Duljina preko odbojnika: 10650-13298 mm
-Težina: 11,5 do 13,9 t
-Max brzina: 90 Km/h
-Sjedećih mjesta: 57
Image

Model Roco: Model je izuzetno ljepog dizajna i odlikuje se tihim radom motora. Prilikom vožnje svjetla bijelo-crveno radi prema smjeru vožnje,a isto tako su osvjetljene iznutra obje jedinice (motorna i dumy).
Model koji ja opisujem nema pripremu za DCC,ali i to će se uskoro promjeniti. ;)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .