DB VT 95,9
Nama poznatiji kao Šinobus,a u Njemačkoj Uerdinger motorni vlak.
Konkretno, VT 95 (kasnije klasa 795 ) i VT 98 (kasnije 798 serija ) je prevozio putnike u međumjesnom prometu.
Proizvodio se u dva navrata između 1950 i 1958.godine pri čemu je izgrađeno čak 3306 komada ovih vozila.
Prvi šinobusi se razlikuju od ovih kasnije po tome što imaju iznad strojovođe dva okna kao panoramski krov i
nemaju treće svijetlo,a i po pogonskim motorima.
Ovih vozila Njemci se rado sjećaju kao jednu vrstu simpatičnih autobusa na pruzi samo sa više vibracija i buke od onih na kotačima.
U Njemačkoj pod upravom DB su službeno umirovljeni od 1983-2000.godine,ali još ih koriste neke privatne tvrtke.
Mnogo jedinica DB VT 95 se nalazi po mnogim Njemačkim muzejima koje su i dalje aktivne u smislu
vožnje povijesnih vlakova.
Veoma je bitno napomenuti da su bile isporučivane i slijedećim zemljama:
Jugoslavija,Austrija,Luxemburg,Španjolska,Velika Britanija,Turska,Portugal,Nizozemska,Urugvaj i Mexico.
-Proizvođač:Waggonfabrik Uerdingenu,Rathgeber,Orion,Lüttgens,Donauwörth,MAN
-Konfiguracija: A1
-Duljina preko odbojnika: 10650-13298 mm
-Težina: 11,5 do 13,9 t
-Max brzina: 90 Km/h
-Sjedećih mjesta: 57
Model Roco: Model je izuzetno ljepog dizajna i odlikuje se tihim radom motora. Prilikom vožnje svjetla bijelo-crveno radi prema smjeru vožnje,a isto tako su osvjetljene iznutra obje jedinice (motorna i dumy).
Model koji ja opisujem nema pripremu za DCC,ali i to će se uskoro promjeniti.