Za početak, lagano izvadi četkice ispod kapa, žute strelice.
Pazi, polako, ispod je opruga - da ti ne odleti.
Kada pogledaš površinu, vidjeti ćeš da je čađava, puna gareži i vjerojatno nakošena.
Uzmi brusni papir 600, i četkice brusi lagano dok se ne zasjaje i imaju okomitu površinu.
Ne pretjeruj, međufaze provjeri sa čišćenjem u krpicu.
Sve na suho, nikakve tekućine.
Oba vijka van i digni kapu motora.
Sve počisti krpom i kap ulja na osovinu.
I sa donje strane.
Vrati kapu i zašarafi natrag.
Sada vrati i četkice.
Kada si to napravio, odreži mali komadić brusnog papira - zeleni pravokutnik.
Spoji ispravljač na žute strelice sa trećinom brzine.
Prisloni brusni papir i gledaj površinu rotora kako se brusi.
Kada se zasjaji, stani i promijeni smjer.
Opet neka malo ide i u kontra stranu.
Kada je rotor sjajan, stani.
Uzmi čačkalicu i iz utora - plava strelica - izvuci svo smeće.
Sada ispravljač na puni gas jedna strana pa druga strana.
Primjetiti ćeš kako će motor početi mijenjati broj okretaja na sve više i više.
Gotov si onda kada više ne raste broj okretaja.
Motor će postati tiši (četkice neće skakati po lamelama), puno upravljiviji i vjerojatno kretati daleko ranije.
Kada to odradiš i imamo dobar motor, vožnja na DCC-u će biti - ono pravo!
Javi se nakon što to riješiš, pa idemo dalje!