It is currently 28 Nov 2024, 07:06

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
  Previous topic | Next topic 
Author Message
PostPosted: 04 May 2012, 13:55 
Offline
User avatar

Joined: 13 Apr 2012, 16:18
Posts: 728
Location: Sveta Nedelja
Damir wrote:
Hvala Felix,lijepe riječi :greetings-wavegreen:
Kako sam jednom napisao i zinziju: Ja mogu pisati samo recenziju na model koji posjedujem ili koji sam u stvarnosti kod nekoga vidio tj,njegove
karakteristike. Možda bi bilo dobro da se i drugi članovi uključe na ovaj isti način u temi i obrade tip-model koji posjeduju.

[shadow=blue]Ta nisam ja zakupio ovu temu[/shadow] :lol: :lol:


Nisi, nisi! Mi smo je zakupili za tebe :happy-partydance:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 May 2012, 10:45 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
Evo i mene da olaksam malo sinu mom. Tema je vise nego odlicna, svakom od nas bit ce barem malo lakse odabrati svoju parnjacu. Ja cu pokusati opisati parnjacu ciji se radni vijek proteze skoro kroz tri epoke. ( II. III. i IV.) Ima ih i danas a koriste se za vucu muzejskih vlakova.
Dakle radi se o BR 38 ili P8 kako se nazivala u nekim djelovima povjesne Njemacke. Ova se lokomotiva proizvodila izmedju 1908 - 1926 da bi konacni zbroj proizvedenih lokomotiva zavrsio negdje oko 3900 primjeraka.
Njezina duzina izmedju odbojnika je 18,585 mm, visina 4550 mm. Predvidjena je za brzinu od 100 km/h (voznja naprijed) 50 km/h voznja unazad a sa takozvanim "Wannentender" 85 km/h (voznja unazad) Upravo takove sam i ja sretan vlasnik (DB)(Fleischmann)
Te su lokomotive bile namjenjene prvenstveno za potrebe njemackih uprava, ali cesto su se nailazile i po zemljama koje su granicile sa njemackom. Prisjecam se da sam u nekom forumu procitao kako ih je bilo i kod JZ.
Fleischmann je odabrao da u svom modelu motor i pogon ugradi u tender koji gura lokomotivu ispred sebe i na taj nacin se dobiva ljepa cjelina. Vozne osobine modela su zamalo pa frapirajuce (zbog gumica na kotacima na tenderu) nemoj te se ljutiti ali njihov broj neznam. Lako povuce i velike kompozicije. Motor je tih sa zamajcem. Da li bi preporucio taj model ? Da - a jacu svoj s vremenom i digitalizirati, mozda i sa zvukom...
....ovako bi izgledale u jednom od svojih mnogobrojnih bojanja
Image

...relativno jednostavno upravljacko mjesto. Nema previse ventila ali je zato kantica sa uljem obavezna
Image

....negdje u Rumunjskoj.
Image

...a evo je i kao modela.
Image

Moram se malo vratiti na proizvedeni broj tih lokomotiva (3900 primjeraka) Pa ako se nekom da nek malo racuna kako bi na kraju dobio koliko nogometnih igralista se moglo pokriti tim lokomotivama. Za cudjenje je i proizvodni kapacitet ondasnje Njemacke. P8, BR 38 ili kako su je jos nazivali zasigurno da je pisala povjest zeljeznickog prometa svog vremena

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 May 2012, 11:20 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 13:48
Posts: 713
:clap: odlično kolega odlično stvarno si daješ truda

_________________
http://www.facebook.com/groups/malezeljeznice/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 May 2012, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
mrva150 wrote:
:clap: odlično kolega odlično stvarno si daješ truda


...ma kolega dragi - Damir bi trebao dobiti sve pohvale ali i ja zahvaljujem. Tema je uistinu super, a da ne pricamo o tim crnim ljepoticama, princezama i kraljicama. A matematika kolega - jeste probali izracunati trazeni rezultat, "koliko nogometnih igralista se moze pokriti sa 3900 lokomotiva"?? Fascinantno. :greetings-wavingyellow:

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 May 2012, 13:03 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 08:16
Posts: 193
piccolo wrote:
Evo i mene da olaksam malo sinu mom. Tema je vise nego odlicna, svakom od nas bit ce barem malo lakse odabrati svoju parnjacu. Ja cu pokusati opisati parnjacu ciji se radni vijek proteze skoro kroz tri epoke. ( II. III. i IV.) Ima ih i danas a koriste se za vucu muzejskih vlakova.
Dakle radi se o BR 38 ili P8 kako se nazivala u nekim djelovima povjesne Njemacke. Ova se lokomotiva proizvodila izmedju 1908 - 1926 da bi konacni zbroj proizvedenih lokomotiva zavrsio negdje oko 3900 primjeraka.
Njezina duzina izmedju odbojnika je 18,585 mm, visina 4550 mm. Predvidjena je za brzinu od 100 km/h (voznja naprijed) 50 km/h voznja unazad a sa takozvanim "Wannentender" 85 km/h (voznja unazad) Upravo takove sam i ja sretan vlasnik (DB)(Fleischmann)
Te su lokomotive bile namjenjene prvenstveno za potrebe njemackih uprava, ali cesto su se nailazile i po zemljama koje su granicile sa njemackom. Prisjecam se da sam u nekom forumu procitao kako ih je bilo i kod JZ.
Fleischmann je odabrao da u svom modelu motor i pogon ugradi u tender koji gura lokomotivu ispred sebe i na taj nacin se dobiva ljepa cjelina. Vozne osobine modela su zamalo pa frapirajuce (zbog gumica na kotacima na tenderu) nemoj te se ljutiti ali njihov broj neznam. Lako povuce i velike kompozicije. Motor je tih sa zamajcem. Da li bi preporucio taj model ? Da - a jacu svoj s vremenom i digitalizirati, mozda i sa zvukom...
....ovako bi izgledale u jednom od svojih mnogobrojnih bojanja
Image

...relativno jednostavno upravljacko mjesto. Nema previse ventila ali je zato kantica sa uljem obavezna
Image

....negdje u Rumunjskoj.
Image

...a evo je i kao modela.
Image

Moram se malo vratiti na proizvedeni broj tih lokomotiva (3900 primjeraka) Pa ako se nekom da nek malo racuna kako bi na kraju dobio koliko nogometnih igralista se moglo pokriti tim lokomotivama. Za cudjenje je i proizvodni kapacitet ondasnje Njemacke. P8, BR 38 ili kako su je jos nazivali zasigurno da je pisala povjest zeljeznickog prometa svog vremena



ok... ove plocice nisu iz tvoje kuce, je li, piccolo? :angelic-green:

_________________
ćihu, ćihu, ćihu - hu
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 May 2012, 21:49 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:47
Posts: 553
CRNI LABUD se zvala iz milja prva nakon II sv.rata novokonstruirana lokomotiva (a ujedno i posljednja) serije 10! Bile su napravljene ustvari svega dvije lokomotive, prva se još ložila na ugljen uz dodatno loženje sa uljem, a druga je bila isključivo ložena uljem (mazutom bolje rečeno) uz dodatnu prisilnu cirkulaciju zraka. To je bilo 1957 godine a trebala je zamijeniti serije 01,03,18 i 47. Vozile su do 1967 i 68 godine, jedna je razrezana a druga (10-001) je u muzeju parnih lokomotiva u Neuenmarktu i još povremeno vozi. 01 je imala oko 2.500 ks a 02 3.000 ks i bile su konstruirane za brzine od 140 km/h i vuču expresnih vlakova.
Image

Image

Image

Moglo bi se još dosta pisati o tehničkim karakteristikama ali dodat ću još samo da je promjer pogonskih kotača iznosio točno 2 metra! Što se modela tiče radi ga Maerklin a potom i Trix u raznim izvedbama, kasnije se pridružio i Micrometakit te Roco. Kao što prava lok izaziva divljenje tako su i kao modeli prekrasni- pravi CRNI LABUDOVI!
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 May 2012, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
Gromka wrote:
ok... ove plocice nisu iz tvoje kuce, je li, piccolo? :angelic-green:


...uh koje oko. A ispod lokse je i sudoper sa slavinom gdje punim tendere sa vodom...
sama lokomotiva je izasla iz svih kataloga pa kao takova ne moze uci u neke nove kataloge :mrgreen: :mrgreen:

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 May 2012, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:47
Posts: 553
Najveća Njemačka parna lokomotiva je serija 45. Počela se proizvoditi 1936 godine, ali su ratna zbivanja ograničila broj proizvedenih primjeraka na samo 28 (forsirala se daleko jednostavnija za gradnju serija tzv ratnih lokomotiva) Do 1968 su preostala svega tri primjerka u uporabi (kad su sačuvani kao muzejski primjerci) plus četvrti najočuvaniji koji je 2005 podosta stradao u požaru Nuernberškog transportnog muzeja.
Lokomotiva je težila 125 tona, imala je 2.760 ks a pogonski kotači su bili promjera 160 cm. Bila je namjenjena za vuču najtežih teretnih vlakova.

Image

Image

Image

Kod modela proizvode ju Liliput i Maerklin / Trix te su kao i prave sposobne vući veliki broj vagona....

Image

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 May 2012, 21:54 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:47
Posts: 553
Budući da nemogu staviti slike većeg formata (a imam ih previše da bi ih sve smanjivao) stavio sam ih na link
Ovo je tek prvi album od poveće serije....212 slika modela parnjaća DRG od 01 do 10 ! (ima da se Damirić onesvijesti)
Napomene- ako piše M xxx to je Maerklin, T je Trix, R je Roco, F Fleischmann a ako je xxxx H to je Micro Metakit. Sve slike su od prijatelja po vlakima Fritza Osterhuma! :B B:B D-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jun 2012, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DRG Klase 64

1926 godine počinje priprema projekta za izradu parne lokomotive klase 64.
Ona ulazi u proizvodnju godine 1928 i traje do 1940-te. U izgradnji ovog tipa lokomotive sudjelovale
su sve velike i poznate tvornice koje su uglavnom proizvodile i ranije tipove parnih lokomotiva.

Image

Djelovi lokomotive kao i sam kotao su preuzete od ranijeg tipa lokomotive klase 24.
DRG 64 su proizvedene ukupno u 520 primjeraka,a služile su isključivo za vuču putničkog prometa na među mjesnim linijama.
Iza WWII u cijeloj Njemačkoj se nalazi još samo 393 primjerka ovog tipa lokomotive,a ostale ili nisu dočekale ispravne kraj
rata pa su kasirane ili su zaostale u okolnim zemljama koje su ih zadržale nakon rata kao npr Austrija,Poljska...
Pod upravom DB one prestaju sa radom 1975 godine,a do danas ih je sačuvano 20-tak komada. Neke su od njih stacionirane
po muzejima diljem Njemačke,a neke su još aktivne i vuku muzejske kompozicije.

Image

- Tip: 1C1 To h2t
- Duljina preko odbojnika: 12.400 mm
- Radna težina: 75,2 t
- Max brzina: 90 km/h
- Opskrba vodom: 9,0 m3
-Spremište ugljena: 3,0 t

Model Fleischmann DRG 64:

Image

Nedavno pribavljeni model me ugodno iznenadio kvalitetom izrade i detaljima,a ponajviše tihim radom motora
jer se tu ipak radi o starijem FLM modelu. Izričito preporučujem ovaj model i konačna ocjena za ovaj model je (5) :clap:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .